HΟΝΟR: Ραγδαία ανάπτυξη για το smartphone brand

Τα αποτελέσματα που εμφάνισε η HONORστο 2018 την καθιστούν εξαίρεση εν μέσω της καθοδικής πορείας της παγκόσμιας βιομηχανίας smartphone. Σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτηςτης διεθνής εταιρείας ερευνών IDC(InternationalDateCorporation), σημειώθηκε μείωση της τάξης του 3.1% στα τρία πρώτα τρίμηνα του 2018 στις αποστολές smartphoneπαγκοσμίως, με την HONORόμως να παρουσιάζει αύξηση 27.1%.

Για την συγκεκριμένη χρονική περίοδο, η HONORκατάφερε να λάβει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς σε midκαι highendπροϊόντα σε onlineκανάλια, ενώ στο τέλος του 2018 η ετήσια αύξηση στις επιχειρηματικές της δραστηριότητες άγγιξε το 170%.

Ο πρόεδρος της HONOR, GeorgeZhao, δήλωσε στις αρχές Ιανουαρίου στο HonorFansFestστο Πεκίνο ότι η επιτυχία αυτή οφείλεται στην προσπάθεια της HONORνα επενδύσει σε καινοτόμες τεχνολογίεςπου ανταποκρίνονται στις ανάγκες του κοινού της, καθώς και στην προσήλωση τηςστον στόχο να βρεθεί στα5 κορυφαία smartphonebrandsμέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Ακολουθώντας αυτήν την κατεύθυνση, η HONORέχει επενδύσει σε προηγμένες τεχνολογίες που καλύπτουν βασικούς πυλώνες των αναγκών κάθε χρήστη smartphone, όπως η λειτουργία τεχνητής νοημοσύνηςστην κάμερα και στο σύνολο του λογισμικού κάθε συσκευής, ο προηγμένος επεξεργαστής γραφικών GPUTurboκαι η εισαγωγή νέων υλικών καιμοντέρνας αισθητικής στο designτων προϊόντων της.

Η θετική πορεία της HONORεπιβεβαιώνεται και από τα στοιχεία της τελευταίας έρευνας της GfK(GrowthfromKnowledge), τα οποία δείχνουν ότι το brandέχει ήδη καταφέρει να καταταχθεί στα 4 κορυφαία σε Ιταλία, Γερμανία, Φινλανδία, Σαουδική Αραβία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Ουκρανία και στα 5 κορυφαία σε Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο και Τσεχία. Στην Ρωσία μάλιστα, η HONORανήκει πλέον στην δεύτερη θέση των πιο δημοφιλών smartphonebrands.

Σχετικά θέματα

Still quiet here.sas