Η Χiaomi γιορτάζει το Mi Fan Festival 2021

Η Xiaomi, ο παγκόσμιος τεχνολογικός ηγέτης, ανακοινώνει την έναρξη του ετήσιου Mi Fan Festival (MMF) 2021. Η φετινή διοργάνωση θα εστιάσει στη θεματική ενότητα «Ανακάλυψε τις Δυνατότητες».

Για να προωθήσει το πνεύμα του μηνύματος αυτού, η Xiaomi θα λανσάρει μια σειρά από διαδικτυακές καμπάνιες, καλώντας τους Mi Fans να συζητήσουν και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους για το πώς τα προϊόντα της Xiaomi έχουν συμβάλει θετικά στις ζωές τους, με τους φίλους και τις οικογένειές τους. H παγκόσμια αυτή γιορτή θα ξεκινήσει στις 6 Απριλίου με ειδικές προσφορές ύψους άνω των 147 εκατομμυρίων δολαρίων*, μέσα από τους επίσημους διανομείς. Η Xiaomi θα συνεργαστεί με πάνω από 70 ψηφιακές πλατφόρμες και 300 λιανέμπορους εκτός διαδικτύου** σε 59 χώρες ώστε να φέρει στους Mi Fans όλου του κόσμου τα πιο καινοτόμα προϊόντα σε απίθανες τιμές.

Η Google και η Qualcomm Technologies τιμούν και αυτές την επέτειο της Xiaomi. Οι αφίσες που ετοίμασαν από κοινού για το MFF 2021, φέρουν το σύμβολο «&» ως βασική δημιουργική ιδέα που συμβολίζει τη στενή συνεργασία μεταξύ των δύο και της Xiaomi. Οι αφίσες επίσης συνδυάζουν την έννοια του «άπειρου» όπως την εκφράζει η «λωρίδα του Μέμπιους» δηλώνοντας έτσι πως με την Xiaomi, οι τεχνολογίες έχουν πάντα στόχο να φέρνουν άπειρες επιλογές στις ζωές των χρηστών.

Οι Xiaomi, Google και Qualcomm Technologies υπήρξαν ανέκαθεν πρωτοπόροι στους αντίστοιχους κλάδους τους, με καινοτόμα λογισμικά και προϊοντικές λύσεις. Η Xiaomi συνεργάζεται στενά και με τις δυο εταιρείες για την ανάπτυξη και επιτάχυνση της μαζικής υιοθέτησης τεχνολογικών καινοτομιών. Η Xiaomi θα συνεχίσει να αποτελεί συνδετικό κρίκο των δυο τεχνολογικών συνεργατών της, ανακαλύπτοντας νέες δυνατότητες, όπως αναφέρει και το κεντρικό μήνυμα του MFF 2021, με στόχο να γίνουν οι καθημερινές  ζωές όλων πιο «έξυπνες» και πιο άνετες.

«H Xiaomi έβαζε πάντα τους Mi Fans και τους χρήστες στο επίκεντρο των δράσεων της. Το Mi Fan Festival αποτελεί μια μικρογραφία της κουλτούρας των Mi Fans. Φέτος γιορτάζουμε το 10ο MFF, καθώς και τα 11 χρόνια από την ίδρυση της Xiaomi. Κάθε χρόνο, γιορτάζουμε αυτό το φεστιβάλ μαζί με τους Mi Fans, τους χρήστες, και τους συνεργάτες μας από όλο τον κόσμο, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη μας για την στήριξη τους – η οποία αποτελεί βασική κινητήρια δύναμη για να συνεχίσουμε να ανακαλύπτουμε και να καινοτομούμε. Με την παρουσίαση του Redmi Note 10 MFF Special Edition και την εκκίνηση της σειράς δραστηριοτήτων του MFF, ελπίζουμε να μεταφέρουμε την υπόσχεση της μάρκας για καινοτομίες και έξυπνο lifestyle προς όλους, καθώς και τη δέσμευση μας να είμαστε πάντα στη διάθεση των Mi Fans και των χρηστών», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Redmi Note 10 Pro Mi Fan Festival Special Edition

Στο φετινό Mi Fan Festival, η Xiaomi θα παρουσιάσει το Redmi Note 10 Pro Mi Fan Festival Special Edition, με σύνθημα «ανακάλυψε τις άπειρες δυνατότητες», το οποίο θα αποτελέσει μοναδικό αναμνηστικό για τους Mi Fans. Το MFF special edition κινητό αντιπροσωπεύει το περιπετειώδες πνεύμα της Xiaomi και θέλει να ενθαρρύνει τους Mi Fans να ανακαλύψουν τις άπειρες δυνατότητες που αποκτά η ζωή όταν συνδυάζεις ένα έξυπνο κινητό με το ΑΙοΤ.

Επεκτείνοντας το θέμα του απείρου, το Redmi Note 10 Pro MFF Special Edition έρχεται σε ειδική συσκευασία, εμπνευσμένη από το σύμπαν. Στην πρόσοψη απεικονίζονται αστροναύτες που αιωρούνται στο διάστημα, εκφράζοντας την Xiaomi και τους Mi Fans, που ανακαλύπτουν μαζί τις άπειρες δυνατότητες της ζωής.

Η συσκευασία περιέχει επίσης μια κάρτα του Mi Fan Festival με τους αστροναύτες Mi Bunny. H πίσω όψη της κάρτας είναι ένα αυτοκόλλητο Mi Fan Festival***, που μπορεί να επικολληθεί σε αντικείμενα όπως κινητά τηλέφωνα, υπολογιστές και βαλίτσες, δίνοντας μια νότα Xiaomi στις ζωές των χρηστών.

Για το φετινό MFF επιλέχθηκε η έκδοση Gradient Bronze του Redmi Note 10 Pro, με φυσική μεταλλική λάμψη, και τυπωμένο το σήμα του MFF 2021 στην πίσω όψη.

Ως αποκλειστικό αναμνηστικό του φετινού Mi Fan Festival, το Redmi Note 10 Pro MFF Special Edition θα πωληθεί σε περιορισμένα αντίτυπα παγκοσμίως.

Χτίζοντας έναν καλύτερο κόσμο μαζί με τους Mi Fans

Από την ημέρα της ίδρυσης της Xiaomi, η οικοδόμηση πραγματικών σχέσεων με τους χρήστες και η επιλογή να αποτελούν μέρος της εξέλιξης της εταιρείας ήταν στον πυρήνα της κουλτούρας της. Από την αρχή, οι Mi Fans συμμετείχαν στο Mi Community, συνεισφέροντας προτάσεις και ιδέες και βοηθώντας έτσι στην ανάπτυξη της Xiaomi. H κουλτούρα των Mi Fans ήταν πάντα αναπόσπαστο τμήμα της μάρκας.

Για να γιορτάσει το MFF 2021, η Xiaomi Global Mi Community παρουσίασε επίσημα το τραγούδι του, «A Melody for Mi», που αποτελεί ομαδική σύνθεση από μέλη μιας Mi Community, με περίπου 1000 Mi Fans, από 15 χώρες. Το τραγούδι εκφράζει την αδιάκοπη αναζήτηση των Mi Fans για μια καλύτερη, πιο έξυπνη ζωή, γεμάτη με αγάπη, πάθος, καινοτομία, ζωτικότητα, και άνεση για όλους – δηλαδή, τις βασικές αξίες που μεταφέρει η Xiaomi στους Mi Fans εδώ και μια δεκαετία. Σήμερα, οι Mi Fans μεταδίδουν το ίδιο μήνυμα σε όλο το κόσμο. Μαζί, ενωμένοι κάτω από ένα κοινό όραμα, οι Mi Fans νιώθουν σιγουριά και πίστη στην ιδέα για τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου.

Το τραγούδι A Melody for Mi διατίθεται ως επίσημο ringtone στο Mi Theme Store όπου οι χρήστες από όλο το κόσμο μπορούν να το κατεβάσουν. Το τραγούδι θα ακούγεται επίσης στη διάρκεια αναμονής, στις τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρέτησης πελατών.

Στο μυαλό των Mi Fans και των χρηστών η Xiaomi διατηρεί την εικόνα μιας από τις πιο cool εταιρείες. Εδώ και χρόνια, οι χρήστες των προϊόντων της συνδέονται μέσα από μια κοινή εμπειρία διάδρασης με όλα αυτά τα καινοτόμα προϊόντα, τα οποία έχουν έξυπνα χαρακτηριστικά και αλλάζουν πραγματικά τη ζωή. Στο Xiaomi Global Mi Community, χιλιάδες Mi Fans έχουν ήδη αναρτήσει τις ιστορίες τους στις οποίες αφηγούνται το πώς η Xiaomi και τα προϊόντα της έχουν αλλάξει τις ζωές τους.

Μια Mi Fan με το ψευδώνυμο Crossfiree μοιράστηκε την εμπειρία της με το Mi Smart Home κατά τη διάρκεια μιας δραστηριότητας του Mi Community. Παρόλο που χαρακτηρίζει τον εαυτό της «τεχνο-φοβικό», χρησιμοποιεί πάνω από 30 προϊόντα του οικοσυστήματος της Xiaomi στο σπίτι της. Δήλωσε για παράδειγμα πως το Mi Air Purifier βοήθησε στην ποιότητα του αέρα στο χώρο της και ανακούφισε τη σοβαρή αλλεργία της στη σκόνη, ενώ το Mi Band, βοήθησε όλη την οικογένεια της να ακολουθήσει έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής . Ένας άλλος Mi Fan, ο Arun Abhimanyu, εξήγησε ότι το Mi Motion Activated Night Light έλυσε το μεγάλο πρόβλημα της γιαγιάς του που δεν έβρισκε τον διακόπτη για το φως όταν ξυπνούσε τη νύχτα. Αυτές είναι μερικές από τις εμπειρίες του με τα προϊόντα της Xiaomi που, όπως δήλωσε, έχουν βελτιώσει τη ζωή του κατά ένα τρόπο που ποτέ δε θα φανταζόταν. Κάπως έτσι η Xiaomi κερδίζει την εμπιστοσύνη των χρηστών».

Η ιστορία του MFF

Το πρώτο MFF πραγματοποιήθηκε στις 6 Απριλίου 2012 στην Κίνα, όταν η Xiaomi αποφάσισε να διοργανώσει μια εκδήλωση για να γιορτάσει τα δυο χρόνια από την ίδρυσή της. Καθώς οι Mi Fans είχαν ήδη παίξει σημαντικό ρόλο στην ταχεία ανάπτυξη της Xiaomi, η εταιρεία τους κάλεσε να γιορτάσουν μαζί και διοργάνωσε ένα μεγάλο πάρτι προς τιμήν τους. Ο χώρος του πάρτι έμοιαζε με club και οι καλεσμένοι γιόρτασαν με την παρουσία ενός DJ που έπαιζε μουσική και τους ξεσήκωνε. Τη μέρα εκείνη, 100.000 κινητά πουλήθηκαν σε μόλις 6 λεπτά και 5 δευτερόλεπτα. Έκτοτε, η Xiaomi διοργανώνει κάθε χρόνο το MFF για να εκφράσει την ευγνωμοσύνη της προς τους Mi Fans για την υποστήριξη τους.

Εκτός της Κίνας, το ΜFF πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ινδία και την Ινδονησία το 2015, ενώ το 2018 έφτασε και στις Ευρωπαϊκές αγορές, με την πρώτη γιορτή να γίνεται στην Ισπανία. Φέτος, στη διοργάνωση του MFF, θα συμμετάσχουν ακόμη περισσότερες χώρες.

Σημειώσεις

*Το ποσό έχει υπολογιστεί με βάσει το συνολικές διαθέσιμες προσφορές, προϊοντικές εκπτώσεις, και εκπτωτικά κουπόνια κατά τη διάρκεια του Mi Fan Festival 2021, σε όλα τα επίσημα κανάλια διανομής παγκοσμίως και διατίθενται ανάλογα με τη διαθεσιμότητα και το χρόνο διεξαγωγής ανά περιοχή.

**Οι συνεργαζόμενοι πωλητές για το Mi Fan Festival 2021 διαφέρουν ανά αγορά. Παρακαλούμε απευθυνθείτε στον τοπικό εκπρόσωπο για πληροφορίες.

***Η έκδοση για την αγορά της Ινδονησίας σχεδιάστηκε με το αυτοκόλλητο Mi Fan Festival στην πίσω όψη, χωρίς τους αστροναύτες Mi Bunny στην πρόσοψη.  

Σχετικά θέματα

Comments are closed.