Το πρώτο ελληνικό chatbot για το Viber
Το Snif.gr ανακοινώνει σήμερα την έναρξη λειτουργίας του πρώτου ελληνικού chatbot για το Viber.
To Viber, μία από τις κορυφαίες παγκοσμίως εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, ανακοινώσε πριν λίγες ημέρες τη νέα υπηρεσία «Public Accounts», που επιτρέπει σε επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν με τους περισσότερους από 800 εκ. μοναδικούς εγγεγραμμένους χρήστες της εφαρμογής ανά την υφήλιο.
Το Snif.gr, η γνωστή μηχανή αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών, πρωτοπορώντας για μια ακόμη φορά, μετά το λανσάρισμα του Facebook Messenger bot (http://m.me/snifgr) πριν λίγους μήνες, ανακοινώνει σήμερα την έναρξη λειτουργίας του πρώτου Ελληνικού chatbot για το Viber, στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ειδικότερα, μέσα από το «Δημόσιο Λογαριασμό» του Snif.gr στο Viber (www.viber.com/snif.gr), οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να συνομιλήσουν 1on1 με τον Sniffy, το εξελιγμένο chatbot, που δίνει άμεσα απαντήσεις σε ερωτήματα που αφορούν προϊόντα και βοηθά στην έρευνα αγοράς.
Ταυτόχρονα, οι «followers» του «Δημόσιου Λογαριασμού» μπορούν να ενημερώνονται πρώτοι για νέα της αγοράς, προσφορές, εκπτωτικα κουπόνια κ.α.
Πως λειτουργεί
Μπείτε στο Viber και αναζητήστε το Public Account του Snif.gr.
Εκεί μπορείτε είτε να διαβάσετε τις αναρτήσεις στη «Δημόσια Συνομιλία», είτε να στείλετε το ερώτημά σας σχετικά με το προϊόν που αναζητάτε, κάνοντας κλικ στο αντίστοιχο εικονίδιο αποστολής μηνυμάτων.
Οι επισκέπτες, όπως και στο αντίστοιχο messenger bot, μπορούν να κάνουν σύνθετες ερωτήσεις όπως πχ. «δείξε μου tablets με τιμή από 80 έως 95 ευρώ», ή και να ταξινομήσουν τα αποτελέσματα με βάση την τιμή, την δημοτικότητα ή την ημερομηνία κυκλοφορίας τους (π.χ. πού θα βρω τις φθηνότερες γόβες). Ο «Sniffy» (το chatbot) είναι σε θέση να απαντά σε ερωτήματα που γίνονται σε φυσική γλώσσα και μαθαίνει ώστε να βελτιώνεται συνεχώς.
Αν θέλετε να μιλήσετε μαζί του… αναζητήστε το Snif στους «Δημόσιους Λογαριασμούς» του Viber ή επισκεφθείτε την αντίστοιχη σελίδα στη διεύθυνση http://www.viber.com/snif.gr