Διάκριση για την Samsung Hellas

Η Samsung Electronics Hellas διακρίθηκε στα φετινά Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών με το πρώτο βραβείο στην κατηγορία Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Back Office. Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε για πέμπτη συνεχόμενη φορά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».

Η Samsung συμμετείχε για πρώτη φορά στη διοργάνωση, καταφέρνοντας να αποσπάσει μια ιδιαίτερα σημαντική διάκριση για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα υποστήριξης, κατάρτισης, ανάπτυξης και επιβράβευσης που εφαρμόζεται στα μέλη της ομάδας εξυπηρέτησης, με κριτήριο τη διατήρηση υψηλών ποσοστών ικανοποίησης των πελατών της εταιρείας. Στο πλαίσιο αυτό, το σύστημα εξυπηρέτησης πελατών της Samsung διακρίθηκε για τα πολλαπλά κανάλια εξυπηρέτησης και υποστήριξης που διατηρεί, όπως το Κέντρο Εξυπηρέτησης με δυνατότητες τηλεφωνικής επικοινωνίας, email και live chat, το website με άμεσες διαδραστικές πληροφορίες, καθώς και τα mobile apps που προσφέρουν τη δυνατότητα αυτοδιάγνωσης προβλημάτων (Samsung Cares, Vitamins). Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία είναι σε θέση να προσφέρει καθημερινά υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και μέσω υπηρεσιών, όπως το 1 Hour Service, για την επισκευή κινητών τηλεφώνων μέσα σε μόλις μία ώρα.

«Αποτελεί μεγάλη τιμή για εμάς, η φετινή βράβευση από τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών», σημείωσε ο κ. Γ. Ανδρεαδάκης, Επικεφαλής Customer Service της Samsung Electronics Hellas. «Στη Samsung Electronics Hellas, προσπαθούμε συνεχώς και συντονισμένα να προσφέρουμε το υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης και υποστήριξης στους πελάτες μας, αποδεικνύοντας τη μεγάλη σημασία που δίνουμε ως εταιρεία στην ικανοποίησή τους από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας».

Στόχος και δέσμευση της εταιρείας είναι να αξιοποιεί αποτελεσματικά κάθε κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες της, προκειμένου να αναβαθμίζει την ποιότητα των υπηρεσιών της, μέσα από διαφοροποιημένες πρακτικές, όπως η απομακρυσμένη διαχείριση συσκευών κινητής τηλεφωνίας και τηλεοράσεων.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...