Το Facebook ετοιμάζει σύντομα το rebranding του

facebook metaverse

Το Facebook σχεδιάζει να αλλάξει το όνομα του, για να δείξει την αλλαγή κατεύθυνσής του προς την κατασκευή του metaverse. Η επερχόμενη αλλαγή ονόματος, για την οποία ο διευθύνων σύμβουλος Mark Zuckerberg σχεδιάζει να μιλήσει στο ετήσιο συνέδριο της εταιρείας στις 28 Οκτωβρίου, έχει σκοπό να σηματοδοτήσει τη φιλοδοξία του τεχνολογικού γίγαντα να σπάσει τα όρια των κοινωνικών δικτύων.

Το Facebook έχει ήδη περισσότερους από 10.000 υπαλλήλους που εργάζονται στον τομέα της επαυξημένης πραγματικότητας, όπως στα γυαλιά AR, τα όποια ο Zuckerberg πιστεύει πολύ. Τον Ιούλιο, δήλωσε στο The Verge ότι τα επόμενα χρόνια, «οι άνθρωποι δεν θα βλέπουν τον όμιλο του ως μια εταιρεία κοινωνικών μέσων, αλλά ως μια εταιρεία metaverse».

Τα δεδομένα του Rebranding

Το rebrand του Facebook δεν θα χρησιμεύσει μόνο για επερχόμενο φουτουριστικό έργο στο οποίο επικεντρώνεται ο Zuckerberg, αλλά και στον έντονο έλεγχο που δέχεται αυτή τη στιγμή το Facebook για τον τρόπο που λειτουργεί σήμερα. Μια πρώην υπάλληλος του, η Φράνσις Χάουγκεν, πρόσφατα διέρρευσε μια σειρά από έγγραφα στη The Wall Street Journal ενώπιον του Κογκρέσου.  Το Facebook δεν είναι η πρώτη εταιρεία τεχνολογίας που αλλάζει το όνομα της καθώς διευρύνονται οι φιλοδοξίες της. Το 2015, η Google αναδιοργανώθηκε εξ ολοκλήρου, για να σηματοδοτήσει ότι δεν ήταν πλέον απλώς μια μηχανή αναζήτησης, αλλά ένας εκτεταμένος όμιλος ετερογενών δραστηριοτήτων.

Το Facebook έχει θέσει  τις βάσεις για μεγαλύτερη εστίαση στην επόμενη γενιά της τεχνολογίας. Αυτό το καλοκαίρι που μας πέρασε δημιούργησε μια ειδική ομάδα metaverse. Πιο πρόσφατα, ανακοίνωσε ότι ο επικεφαλής του AR και VR, Andrew Bosworth, θα προαχθεί σε Chief Technology Officer. Και μόλις πριν από μερικές ημέρες το Facebook ανακοίνωσε ότι θα προσλάβει 10.000 ακόμη υπαλλήλους για να εργαστούν στο metaverse στην Ευρώπη.

Facebook και Metaverse

Η metaverse είμαι σίγουρος ότι θα απασχολήσει σημαντικά, και νομίζω ότι πρόκειται να αποτελέσει ένα μεγάλο μέρος του επόμενου κεφαλαίου για τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσεται το διαδίκτυο» συνέχισε ο Zuckerberg . “Και νομίζω ότι θα είναι το επόμενο μεγάλο κεφάλαιο και για την εταιρεία μας, διπλασιάζοντας το μέγεθός της σε αυτόν τον τομέα.”

Το περίπλοκο είναι ότι, ενώ το Facebook προωθεί έντονα την ιδέα του metaverse τις τελευταίες εβδομάδες, δεν είναι ακόμα μια έννοια ευρέως κατανοητή. Ο όρος επινοήθηκε αρχικά από τον συγγραφέα επιστημονικής φαντασίας Neal Stephenson για να περιγράψει έναν εικονικό κόσμο στον οποίο οι άνθρωποι διαφεύγουν για να ηρεμήσουν. Τώρα υιοθετείται από μια από τις μεγαλύτερες και πιο αμφιλεγόμενες εταιρείες στον κόσμο — η οποία θα πρέπει να εξηγήσει τις προθέσεις της σε αυτό το εγχείρημα.

Ίσως σας ενδιαφέρουν…