H Xiaomi ανεβαίνει για πρώτη φορά στη 2 θέση της παγκόσμιας αγοράς smartphone

Η Canalys, κυρίαρχη εταιρεία ερευνών παγκοσμίως, δημοσίευσε την έκθεση της για το δεύτερο τρίμηνο του 2021, σε ό,τι αφορά στην παγκόσμια αγορά smartphones.

Η έκθεση κατατάσει την Xiaomi στη 2η θέση, ξεπερνώντας την Apple, με 17% μερίδιο αγοράς και 83% ρυθμό ανάπτυξης (σε σχέση με το 2020).

Σύμφωνα με την Canalys, η Xiaomi διαμορφώνει το επιχειρησιακό πλάνο της από αυτό της νεοεισαγόμενης επιχείρησης σε αυτό της εδραιωμένης εταιρείας, μέσω πρωτοβουλιών όπως η σύναψη συνεργασιών και η προσεκτική διαχείριση εντός της ανοιχτής αγοράς. Η Canalys σχολίασε πως ο νέος στόχος της Xiaomi είναι να ξεπεράσει την Samsung και να γίνει ο μεγαλύτερος διανομέας του κόσμου.

Σε επιστολή του προς όλους τους εργαζόμενους, ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Xiaomi, κ. Lei Jun, δήλωσε πως η κατάκτηση της δεύτερης θέση παγκοσμίως αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της Xiaomi. Μετά από 5 χρόνια αυτοβελτίωσης κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, οι δυνατότητες των προϊόντων της Xiaomi έχουν ενισχυθεί σημαντικά – ανοίγοντας έτσι το δρόμο για την premium αγορά και αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς της εταιρείας. Η Xiaomi θα συνεχίσει να ενισχύει τους κεντρικούς πυλώνες της και θα εδραιώσει τη θέση της ως δεύτερη μεγαλύτερη μάρκα smartphones παγκοσμίως.

Κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2020, οι παγκόσμιες διανομές της Xiaomi άγγιξαν τα 43.4 εκατομμύρια τεμάχια, με 31.5% ποσοστό αύξησης (έτος-προς-έτος), ξεπερνώντας την Apple για πρώτη φορά και επιστρέφοντας στην τρίτη θέση. Το πρώτο τρίμηνο του 2021, η Apple κατέκτησε τη δεύτερη θέση, με 15% μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς smartphones, με τη Xiaomi να ακολουθεί με μικρή διαφορά (14%). Οι παγκόσμιες διανομές smartphones της Xiaomi τότε έφταναν τις 49.4 εκατομμύρια μονάδες, με 69.1% ποσοστό αύξησης (έτος-προς-έτος).

Από τότε που η Xiaomi λάνσαρε την πρώτη premium ναυαρχίδα της με τη σειρά Mi 10, καινοτομεί διαρκώς σε σημαντικούς τομείς όπως η απεικόνιση, η οθόνη, η φόρτιση, η έξυπνη  παραγωγή και πολλά άλλα. Η Xiaomi είναι προσηλωμένη στη διείσδυση στην premium αγορά, παρέχοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στους καταναλωτές και συμβάλλοντας στην αλλαγή πορείας όλου του κλάδου.

Η Xiaomi ήταν η πρώτη εταιρεία που έφερε σειρά από τεχνολογικές καινοτομίες στην αγορά. Στις κάμερες, ήταν η πρώτη που παρείχε κάμερα ανάλυσης 108ΜΡ, ενσωμάτωσε τον αισθητήρα GN2 και λάνσαρε τον πρωτοποριακό liquid lens. Στις οθόνες, η εταιρεία αναπτύσει την καινοτόμο τεχνολογία για την τρίτη γενιά καμερών που βρίσκονται κάτω από την οθόνη. Επίσης, η Xiaomi ηγείται στον τομέα φόρτισης της μπαταρίας, πετυχαίνοντας για πρώτη φορά στον κόσμο ταχύτητες ενσύρματης φόρτισης στα 200W και ασύρματης φόρτισης στα 120W. Τέλος, η Xiaomi ήταν η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποίησε μπαταρίες ιόντων λιθίου με βάση το γραφένιο, και μπαταρίες πυριτίου οξυγόνου δεύτερης γενιάς. Επίσης, είναι πρωτοπόρος στη χρήση ceramics σε κινητά τηλέφωνα, οδηγώντας τη διερεύνηση του κλαδου στη συγκεκριμένη τεχνολογία.

Επιπλέον, το έξυπνο εργοστάσιο της Xiaomi έχει ξεκινήσει ήδη τη λειτουργία του. Οι γραμμές παραγωγής του είναι αυτοματοποιημένες και μπορούν να κατασκευάσουν, ετησίως, εκατομμύρια smartphones υψηλών προδιαγραφών, ενώ οι εγκαταστάσεις του περιλαμβάνουν ένα μεγάλο εργαστήριο ερευνών όπου η Xiaomi ερευνά νέες τεχνολογίες και υλικά και πραγματοποιεί ελέγχους σε όλα τα στάδια παραγωγής.

Η καινοτομία είναι κομμάτι της κουλτούρας της Xiaomi με την εταιρεία να επενδύει σημαντικά στην Ε&Α και την πρόσληψη ταλέντου. Το 2020, η Xiaomi επένδυσε σχεδόν 10 δισεκατομμύρια RMB στην Ε&Α, με τον αριθμό αυτό να αναμένεται να αυξηθεί κατά 30 με 40% εντός του 2021. Στις αρχές του έτους, η Xiaomi ανακοίνωσε τη μεγαλύτερη πρόσληψη μηχανικών στην ιστορία της: 5.000 μηχανικοί σε ένα μόλις έτος, που αντιστοιχούν σε 20% του εργατικού δυναμικού της εταιρείας. Την ίδια στιγμή, η Xiaomi, λάνσαρε σειρά από πρωτοβουλίες για νέα ταλέντα όπως ένα βραβείο ύψους 1 εκατομμυρίου δολαρίων για έργα νέων ταλέντων, και άλλα. Σχεδόν 700 νέοι μηχανικοί της Xiaomi ελαβαν 16 εκατομμύρια μετοχές εντός του Ιουλίου ως κομμάτι του πλάνου της εταιρείας.

Η παγκόσμια ανάπτυξη της Xiaomi καθώς και η επέκταση της σε νέα κανάλια λιανικού εμπορίου υπήρξαν σημαντικές κινητήριες δυνάμεις που βοήθησαν την εταιρεία να κατακτήσει τη δεύτερη θέση στη παγκόσμια κατάταξη. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Canalys, η Xiaomi επεκτείνεται με ταχύτατους ρυθμούς σε νέες αγορές, με 300% ποσοστό ανάπτυξης (έτος-προς-έτος) στην αγορά της Λατινικής Αμερικής, πάνω από 150% ανάπτυξη (έτος-προς-έτος) στην Αφρική και πάνω από 50% ανάπτυξη (έτος-προς-έτος) στην Δυτική Ευρώπη. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Xiaomi για το πρώτο τρίμηνο του 2021, τα προιόντα της Xiaomi είναι διαθέσιμα σε πάνω από 100 αγορές σε όλο το κόσμο, είναι πρώτη σε μερίδιο αγορά σε 12 αγορές και κατατάσσεται δεύτερη στην Ευρώπη. Εδώ και χρόνια βρίσκεται στη πρώτη θέση στην Ινδική αγορά.

Ίσως σας ενδιαφέρουν…